Geheel vrijblijvend
Geen wachtlijst
Vergoeding vanuit de basisverzekering
Welkom! Mijn naam is Femke Kleist en ik help je graag verder om jouw leven weer in balans te krijgen. Dankzij mijn jarenlange ervaring in de psychiatrie kan je bij mij terecht voor allerhande problematiek (angst, depressie, burn-out, etc.). En kunnen we snel tot de kern van het probleem komen, om vervolgens aan het herstel te kunnen werken. Na je aanmelding zal ik binnen 24 u contact met je opnemen voor een korte kennismaking. Daarna kunnen we een afspraak inplannen, die voor ons beide handig uitkomt.
Kennis maken met Femke?
Geheel vrijblijvend
Geen wachtlijst
Vergoeding vanuit de basisverzekering
Wanneer en waar
We kunnen afspreken op de praktijk in Heemstede of online via beeld bellen. Mijn werkdagen zijn maandag, woensdag en donderdag.
Vergoeding & tarieven
Je behandeling wordt vergoed vanuit je basisverzekering. Caredate heeft in 2024 contracten met alle zorgverzekeraars, met uitzondering van Eno/Salland en Aevitae.
Je verzekeraar zal wel altijd eerst je nog openstaand eigen risico met je verrekenen. Dat moet je altijd zelf betalen.
Meer info over de vergoedingen vind je bij ‘vergoedingen’ op onze website.
Niet alle programma’s worden vergoed vanuit je basisverzekering. De bekendste voorbeelden zijn relatietherapie, rouwverwerking en burn-out. Je kan er ook voor kiezen om de sessies zelf te betalen.
Hier vind je de tarieven als je de sessies zelf wil betalen
Als je de sessies zelf betaalt is het tarief € 118,- .
Voor afspraken met twee personen, bijvoorbeeld bij relatietherapie, is het tarief € 159,-.
Mijn ervaring en specialisatie
In mijn functie als psycholoog neem ik drie dingen mee. Ten eerste mijn jarenlange ervaring in de psychiatrie. Ten tweede mijn opleiding tot gezondheidspsycholoog waarbij het bio-psycho-sociale model centraal staat. Waarmee ik zowel oog heb voor de psychologische factoren van het probleem, als ook de biologische en sociale factoren. Samen onderzoeken we waar de disbalans zit en gaan we kijken op welk punt we kunnen ingrijpen om zo de balans te herstellen. En als laatste neem ik natuurlijk mijn persoonlijkheid mee, rustig, vriendelijk, luisterend, analytisch, relativerend waarbij humor niet altijd ontbreekt.
Ik maak gebruik van verschillende behandelmethode's, o.a. CGT en ACT. Daarbij stem ik de behandeling zoveel mogelijk af op jou als persoon.
Mijn wachttijden
De wachttijd voor een intakegesprek is bij mij op dit moment: 4 weken
De wachttijd voor het eerste gesprek na de intake is bij mij op dit moment: geen wachttijd
Je hebt al een lopend traject
Je kunt maar 1 traject tegelijkertijd hebben.
Heb je hierover vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Je kunt je eenvoudig aanmelden bij Femke
Heb je hierover vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Vrijblijvend kennismaken met Femke?
Vul hieronder je gegevens in en ik neem zo snel mogelijk contact met je op.
Heb je vragen? Bel gerust het team van Caredate: 085-065 3165
Let op! Je hebt aangegeven dat je bent verzekerd bij . In 2024 hebben wij geen contract met .
Dat betekent dat we je maandelijks een nota sturen die je zelf kan indienen bij .
Je hoeft - behalve je eigen risico - niks zelf te betalen. Hier leggen we het bij punt 1 uit.
Let op! Caredate is specialist in kortdurend behandelen: we gaan uit van maximaal 10 sessies om samen met jou je zorgvraag op te lossen.
Dus zo goed en zo snel als mogelijk. Daarmee leveren we samen een bijdrage aan kortere wachtlijsten en blijft de zorg betaalbaar.
Let op! Caredate is specialist in kortdurend behandelen: we gaan uit van maximaal 10 sessies om samen met jou je zorgvraag op te lossen.
Dus zo goed en zo snel als mogelijk. Daarmee leveren we samen een bijdrage aan kortere wachtlijsten en blijft de zorg betaalbaar.
Let op! , een label van hanteert een omzetplafond voor zorgaanbieders met wie zij een contract hebben. Bij overschrijding van dit plafond wordt het teveel teruggevorderd en worden resterende nota’s niet meer vergoed. Met de clienten van die wij op dit moment helpen verwachten wij het afgesproken omzetplafond te zullen bereiken.
Daarom kunnen we op het moment geen nieuwe clienten van meer helpen. We hebben gevraagd om een gesprek over mogelijkheden om toch nog nieuwe clienten te kunnen helpen.
Wij hebben IN 2021 contracten met deze verzekeraars. Als je hier bent verzekerd krijg je alles vergoed en sturen we de rekening rechtstreeks naar je verzekering:
Achmea/Zilveren Kruis
Zilveren Kruis
ZieZo
FBTO
Interpolis
De Friesland
ProLife
AON
CZ
CZ
CZ-direct
OHRA
Nationale Nederlanden
Just CZ
DSW
DSW
Stad Holland
inTwente
VGZ
VGZ
ZEKUR
bewuzt
Univé
UMC
IZA
IZZ
Promovendum
National Academic
Besured
ONVZ
ONVZ
PNO Zorg
VvAA
jaaah.
Zorg & Zekerheid
Zorg & Zekerheid
AZVZ
Niet gecontracteerd: vergoeding grotendeels
We hebben IN 2021 geen contracten met onderstaande verzekeraars. Je behandeling wordt soms geheel en anders grotendeels vergoed.
De nota voor je behandeltraject ontvang je via FAMED, je kan deze nota indienen bij je zorgverzekeraar.
Menzis
Menzis (restitutie 100% vergoed, overig ca. 75%)
Anderzorg (ca. 65% vergoed)
Hema (ca. 65% vergoed)
ASR
Ditzo (ca. 70% tot 75% vergoed)
Amersfoortse (restitutie 100% vergoed, natura ca. 75% vergoed)
Eucare
Aevita (restitutie 100%, natura ca. 75% vergoed)
ENO
Salland (ca. 75% vergoed)
ZorgDirect (100% vergoed)
HollandZorg (ca. 70% vergoed)
LET OP! Klanten van ENO kunnen wij momenteel niet helpen.
Een aantal van deze niet gecontracteerde verzekeraars heeft meerdere polissen. Als je het exact wil weten, bel (085-065 3165)
of mail (info@caredate.nl) dan even.
Wij hanteren bij niet gecontracteerde zorg de volgende tarieven:
Traject BasisGGZ
Indicatie aantal sessies
Tarief Caredate 2021
BasisGGZ Kort
3-4
€ 495,68
BasisGGZ Middel
5-7
€ 839,70
BasisGGZ Intensief
9-11
€ 1354,35
BasisGGZ Onvolledig
intakegesprek
€ 216,20
Helaas, we kunnen je op dit moment niet helpen
, een label van hanteert een omzetplafond voor zorgaanbieders met wie zij een contract hebben. Bij overschrijding van dit plafond wordt het teveel teruggevorderd en worden resterende nota’s niet meer vergoed. Met de clienten van die wij op dit moment helpen verwachten wij het afgesproken omzetplafond te zullen bereiken.
Daarom kunnen we op het moment geen nieuwe clienten van meer helpen. We hebben gevraagd om een gesprek over mogelijkheden om toch nog nieuwe clienten te kunnen helpen.